سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید

در این مقاله در مورد تکنیک های سئو صحبت می کنیم. 

در دهه 1920 در فیلم های غربی از کلاه سیاه و کلاه سفید استفاده می شد. آنها راهی آسان برای تماشاگران بودند تا تفاوت بین قهرمان و شرور را ببینند. 

قهرمان یک کلاه سفید به سر داشت. شرور کلاه مشکی به سر داشت. 

و چرا ما در مورد وسترن و کلاه صحبت می کنیم؟ زیرا در مورد تکنیک های جستجوگرها دو اصطلاح بسیار معمول و مورد استفاده وجود دارد که عبارتند از: کلاه سفید و کلاه سیاه.

سئو کلاه سفید و کلاه سیاه چیست؟
سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید به معنای پیروی از قوانین است. شما فقط فقط از روشهای اخلاقی استفاده می کنید و از رهنمودهای موتورهای جستجو مانند Google پیروی می کنید. 

سئو کلاه سیاه
سئو کلاه سیاه به معنای استفاده از روشهای پر خطر است.

یکی از تکنیک هایی که گوگل نادرست می داند،تکرار بیش از حد کلمات کلیدی است. فرض کنیم شما می خواهید در مورد یک مطلب محتوا تولید کنید.

در طول صفحه ، آن کلمه باید به روشی متوسط ​​و نه با چندین تکرار یا حتی پنهان کردن آن در صفحه به وسیله تغییر قلم به رنگ پس زمینه صفحه به کار برود

تفاوت کلاه سفید و کلاه سیاه
تفاوت اصلی بین سئو کلاه سفید و کلاه سیاه این است که آیا شما طبق دستورالعمل های موتور جستجو کار می کنید یا خیر.

اقدامات خوب و بد سئو چیست؟ 
تنها قوانینی که باید برای سئو رعایت کنیم ، قوانینی است که توسط موتورهای جستجو به ما ارائه می شود.

موتورهای جستجو تصمیم می گیرند که کدام شرایط باید وجود داشته باشد تا سایت ها در نتایج ظاهر شوند.الگوریتم های مورد استفاده توسط موتورهای جستجو در طول سال ها برای مقابله با روش های سئو کلاه سیاه ایجاد شده است. 

سئوی کلاه خاکستری

ترکیبی از تکنیک های سئو کلاه سفید و کلاه سیاه است.
سئو کلاه خاکستری یک کلاه سفید یا کلاه سیاه نیست ، بلکه چیزی در بین آن دو است

تکنیک های کلاه سیاه،آنهایی که مغایر با دستورالعمل های موتور جستجو نیستند،خطراتی را به همراه دارند.سایتهایی که مغایر با این دستورالعمل ها هستند،می توانند به ممنوعیت کامل یا جزئی موتور جستجو برای بودن در فهرست نتایج مجازات شوند.

مشحصات سئو کلاه سیاه

پر کردن کلمات کلیدی
پر کردن کلمات کلیدی به روش استفاده غیر طبیعی از کلمات کلیدی در محتوای شما به منظور رتبه بندی تقلبی و نه استفاده از آن به طور طبیعی،اشاره دارد. گوگل در مشاهده و تشخیص زبان بی قاعده و استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی بسیار ماهر است

لینک سازی بی کیفیت
خرید تعداد زیادی لینک
در سایت های غیر مرتبط روشی است که از حدود یک دهه پیش تاکنون رواج داشته است.این پیوندها معمولاً از شبکه های وبلاگ خصوصی بی کیفیت با تعداد زیادی محتوای کاملاً نامرتبط با سایت شما و همچنین محتوای دارای پیوندهای بسیار ارائه می شوند.

نظرات وبلاگ هرزنامه
افزودن نظرات در صفحات وبلاگ که شامل پیوندی به وب سایت شما است ، راهی آسان برای ایجاد بک لینک رایگان است.با این حال گوگل اکنون از چنین پیوندهایی چشم پوشی می کند

چرخش محتوا
چرخش محتوا عبارت است از استفاده از نرم افزار برای بازنویسی مقاله تا حدی که گوگل فکر کند محتوا جدید است. این نرم افزار کلمات و عبارات را با مترادف جایگزین می کند یا ساختار جمله را تغییر می دهد،اما در نهایت همان محتوا است.

مشخصات سئو کلاه سفید

ارائه محتوا و خدمات با کیفیت
بارگذاری سریع صفحه و بهینه سازی سایت برای کاربران موبایل
استفاده از عناوین توصیفی،صفحه ای غنی از کلمات کلیدی و فراداده
پیمایش وب سایت ساده
پیوندهای ورودی معتبر

رتبه بندی های به دست آمده با سئو کلاه سفید معمولاً در مقایسه با صفحاتی که با روشهای کلاه سیاه بهینه شده اند ، پایدارتر و طولانی تر هستند.

روشهای سئو کلاه سفید
1. تجربه کاربر را در اولویت خود قرار دهید. 
به جای نوشتن محتوا برای رایانه ها،برای کاربران بنویسید

گوگل به طور فزاینده ای مشاغل را تشویق می کند تا توجه خود را بر ارائه تجربه کاربری  خوب متمرکز کنند.

بدون سئو ، هیچ وب سایت شما ترافیکی نخواهد داشت.

88 درصد از کاربران پس از یک بار بازدید از یک سایت،بد بعید است دوباره به وب سایت بازگردند.کسب اعتماد سخت است و به سرعت از دست می رود.

پس لازم است تجربه بسیار خوبی به کاربران بدهید

چه چیزی تجربه ی کاربران را بهبود می بخشد؟

پیمایش را آسان کنید.
پیمایش خوب وب سایت باعث می شود بازدیدکنندگان شما بتوانند به سرعت آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای موبایل مناسب است

 Google همواره رتبه بندی وب سایت های سازگار با موبایل را افزایش می دهد

سرعت سایت خود را افزایش دهید
سرعت و عملکرد وب سایت شما برای Google یک عامل رتبه بندی است.ه

سرعت وب سایت های دسک تاپ و موبایل خود را با استفاده از ابزار رایگان Google PageSpeed ​​Insights آزمایش کنید

تحقیق کلید واژه.
تحقیق کلمات کلیدی پایه و اساس بهینه سازی موتور جستجو است.

کلمات کلیدی یکی از ارکان بهینه سازی موتور جستجو هستند. آنها مضامین ، ایده ها و موضوعاتی هستند که محتوای سایت شما بر اساس آنها ساخته می شود.

مطمئن شوید که کلمه کلیدی شما در عناصر اصلی صفحه وب گنجانده شده است:

عنوان صفحه و برچسب های متا و آدرس صفحه
این  سه همان چیزی هستند که در نتایج جستجو نشان داده می شوند و کاربران را به خود جلب می کنند.
پاراگراف اول مقاله:خوانندگان را جذب میکند و مستقیماً به آنها می گوید مقاله شما بر روی عبارت مورد جست و جوی آنها تمرکز خواهد کرد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...